Conform art. 4 alin(5) din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19…”valabilitatea documentelor eliberate de instituţiile şi autorităţile publice se menţine pe toată perioada stării de alertă, precum şi pentru o perioadă de 90 zile de la încetarea acestei stări”
– Actele de identitate emise de Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Târgu Ocna care au expirat, începând cu data de 01.03.2020, îşi menţin valabilitatea pe toată perioada stării de urgenţă/alertă precum şi pentru o perioadă de 90 zile de la încetarea acestei stări
– În contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, starea de alertă pe teritoriului României a fost prelungită cu 30 de zile începând cu data de 15 septembrie 2020 prin Hotărârea de Guvern nr. 782/14 septembrie 2020
– În zilele de 26 şi 27 septembrie 2020, Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Târgu Ocna va soluţiona cu prioritate, cererile pentru eliberarea actelor de identitate pentru motivele prevăzute la art. 19 alin (1) lit f,g şi j din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului 97/2005 privind evidenţă, domiciliul şi actele de identitate ale cetăţenilor români, republicată, cu sau fără programare prealabilă telefonică sau online