În contextul evoluției COVID-19 și a măsurilor preventive adoptate la nivel național, în perioada 16 martie - 16 mai 2020, pentru a evita riscurile rãspândirii epidemiei şi pentru a proteja sãnãtatea cetãţenilor, vã recomandãm sã solicitaţi informaţii sau consultanţã în problemele din aria de competenţã a instituţiei la urmãtoarele numere de telefon :
Telefon : Secretariat: 0234/344114
0723995923
Fax: 0234344115
sau:
pe adresele de e - mail:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ;
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it – pentru probleme privind eliberarea certificatelor de urbanism si a autorizaţiilor de construire;
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it – pentru probleme privind starea civila;
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it – pentru probleme privind mediul;
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it – pentru probleme privind taxe si impozite persoane fizice si juridice.
În cazul în care nu pot fi folosite variantele de mai sus, se pot depune documente la registratura instituţiei, dupã urmãtorul program:
Luni – joi – 08.00 – 16.30;
Vineri – 08.00 – 14.00